Recent Movie Reviews


Sublo & Tangy Mustard - Halloween Sublo & Tangy Mustard - Halloween

Rated 5 / 5 stars

Always the best thing to watch! It's so darn fun. :D



Yotam & Fantasia 16 Yotam & Fantasia 16

Rated 5 / 5 stars

This is magical, as always. *v*


People find this review helpful!

Sticky Hand Sticky Hand

Rated 5 / 5 stars

Exactly the kind of videos I love. :'>


Recent Game Reviews


PLEASE SAY HI PLEASE SAY HI

Rated 5 / 5 stars

Yup. My kind of game. Simple, neat, interesting.

Seriously good job!



Hide Hide

Rated 5 / 5 stars

I know what to do, but that DAMN spider gets me each time, hahaha. Love it.


People find this review helpful!
Vyntershtoff responds:

Thank you!


no-one has to die. no-one has to die.

Rated 5 / 5 stars

Amazing concept and story. I'm a little bit sad about the anticlimactic ending, but still, this game was fun to play (or read, haha).


People find this review helpful!

Recent Audio Reviews


Scott Pilgrim - Garbage Truck (Acoustic Cover) Scott Pilgrim - Garbage Truck (Acoustic Cover)

Rated 5 / 5 stars

Scott Pilgrim. It's already an automatic 5.

But it's a nice cover! Needs more giant monsters battling, though.


retroarcademonkey responds:

If only a crazy-ass monster just came out of my guitar while playing lol

Thanks for the review man! Hahah! :D


Goodbye, Moonmen. (Acoustic Cover) Goodbye, Moonmen. (Acoustic Cover)

Rated 5 / 5 stars

Ok, seriously, it's weird but I absolutely love this song in the series. I really like how you redid it! ;)


retroarcademonkey responds:

Yeah, this is my favorite song in the whole of Rick and Morty. Thanks dude!

SPACE SPACE SPACE SPACCE SPACE SPACE SPACE SPAC ESPA CEPASCOCASKO


Rick and Morty in The Powerpuff Girls Rick and Morty in The Powerpuff Girls

Rated 5 / 5 stars

Hahaha, I like that. So random, yet so amazing. x)


retroarcademonkey responds:

Hahah!!! Thanks dude!

Recent Art Reviews


Pico Day Reanimated - Commemorative Painting Pico Day Reanimated - Commemorative Painting

Rated 5 / 5 stars

*Frontpage highfive*


People find this review helpful!
BrandyBuizel responds:

*Frontpage highfive*
Then I do a sick kickflip and end up in the hospital unable to paint


INKTOBER 2017 INKTOBER 2017

Rated 5 / 5 stars

OH! J'ai pas du tout vu passer ton Inktober! T'as fait une série super. <3



Wizardry Wizardry

Rated 5 / 5 stars

Funny, I did the same thing with one of my characters. :') Magic with leaves!


Jogurt-NG responds:

You have like 8374782364782364 billion different kickass artworks pls link me the one you are referencing!